Underbart.

Det är så hemskt skönt att se att solen skiner och att snön smälter bort fort som attans. Vaknade av mig själv vid kl 06.30 och trodde först att någon drev med mig. Men icke. Jag blir så på morgon när solen skiner, då har jag inte tålamod att sova mer. Så 07.30 hade jag fixat det som skulle fixas och tog mig en tur med sambo och våra två vilddjur. Under helgen har vi haft finbesök av andra halvan av flocken. Så igår var jag, Jonas, Farrax, Wilthon, Simon, Sara och Elvis till sommarstugan och grillade korv och myste för hela slanten. Vovvarna stortrivdes och det gjorde vi med. Jag hade kameran med mig, men hur ska man kunna fånga dem på bild? de var praktiskt taget omöjliga att ta kort på. Elvis sprang inte lika mycket som de andra men han vände ju bort huvudet varje gång som jag skulle ta ett sött kort på det lilla sötdjuret. En kanondag helt enkelt. Tack o tack.

Farre, full koll på matte..

Träningen med Farrax igår gick kanon. Han var jätte duktig och det känns som att både han och jag börjar få koll på saker och ting. han är en lättlärd liten herre. Jag är ju inte van att en valp kan gå lös överallt och att de kommer när man ropar, vilket han gör. Han passerar folk utan att verka det minsta intresserad. I varje fall om de är tysta, bara hälsar och går förbi. Detta har så klart med att göra att jag inte gjort på bästa sätt tidigare. Jag har helt enkelt varit för tråkig och alla andra saker mycket roligare än jag. Men med hjälp från alla goda vänner så verkar detta gå vägen.

Frullen väntar, magen kurrar efter promenaden.
Tack o hej.

Hoppsan.

Just nu sitter jag och tittar på min hund som drömmer så det rycker i hela kroppen på honom. Sitter här för att titta om det finns några lediga jobb att söka men det är helt skitmörkt på den fronten. Men nu känns det inte lika tungt längre då Hille snart gör mig sällskap, och en till dessutom. Härligt, härligt.
Nu under helgen kommer Sara, Simon och Elvis hit och gör oss sällskap, det ni! Det blir mys på hög nivå. Hoppas verkligen att det är fint ute för då ska vi ta med oss de tre vise och åka till skogs för att grilla korv. Jag och Jonas gjorde det häromdan och det var hur mysigt som helst. Dessutom blir all mat så mycket godare när man är i skogen och grillar.

En sötnöt en härlig dag i skogen.. Han är så himla söt på detta kortet! : )

Nu kallar bädden. Fyra trötta ögon tittar på mig och säger att det är natten nu.
Natti natti alla rara.