Attans!

Vad jag rent av, vad man nu ska säga, inte klarar av hundar som skäller hysteriskt! Det är något som kan driva mig till vansinne. Det kan ju bero på att jag vet att jag måste bara sitta och vänta tills det slutar. Jag tänker på mina grannar, det är faktiskt lite synd om de just nu. Just på den fronten kan jag bara säga - saluki! De piper och gnisslar srändigt men ett hysteriskt skällande är ännu värre. I allafall då de vägrar sluta!

Spanar lite..

Nix, nu har jag annat för mig.
Jag ska faktiskt se en film.
Ha det.

Farrax!

Han har tappat sin första tand! Dessutom hänger en på sniskan och är på väg ut. Lite roligt tycker jag. De ser ut som små pärlsocker bitar. Fick en massa fina kort på mitt lilla monster som Christine tog i helgen.

Här är ett av de, vilken liten söting!

Idag var Mona här och hälsade på, så hon fick se hur vi bor här. Wilthon fick träffa sina polare och det var ju så klart såå roligt.

Vi säger så.
Hej o hå.

Jippi.

Idag har Farrax fått en kusin vitamin. Till helgen ska han få träffa den lille busen. Det blir trevligt det. Kul att se vad det är för en liten spjuver. Herregud, vilket härj. Ojoj.
Här hemma rullar dagarna på i ett långsamt tempo. Jag önskar att den lilla blir stor snart så vi kan börja träna ordentligt och att jag får ett jobb. Som tur är så kom Christine och räddade min helg, och det var så trevligt så. Har dock fortfarande ont i munnen efter allt godis och alla chips. Men det är smällar man får ta. Fick också¨så många fina kort på Farrax och det var roligt.
Just nu sover de små barna men jag och Hille ska snart ut på promenad så Wilthon får allt ta och vakna till. Han har skött sig så bra under helgen, när jag tänker efter. Man får ju ha med i beräkningen att Wilthon, han är Wilthon helt enkelt. Men jag är jätte nöjd. Det gick över förväntan med fem hundar i min lägenhet. Så mysigt med stor familj tycker jag.

En så himla fin bild på Wilthon.

Nix, nu ska jag knalla iväg.
Hejs!

Hallå?

Jag vill ha ett jobb. Jag är så jätte mycket trött på att bara gå hemma och inte ha ett dugg att hitta mig på med. Dagarna är hemskt dryga och jag kan inte komma på ett skit att göra för att få tiden att gå. Jag har ju hundarna som tur är! Men de kan man ju inte tjata på dagarna igenom.
Något som förgyllde min kväll var att Christine kanske kikar hit till Hagfors under helgen. Det blir superkul.
Ja, vad har Li gjort idag? Jag skulle vilja säga, det gamla vanliga. Jippi.

Utställning i Karlstad. Min snygging!

Hej, jag skulle vilja ha ett jobb, tack.

Natti.


Finner inga ord.

för hur stämningen är hemma hos mig nu. Det är obeskrivligt och det värsta jag någonsin varit med om.

Sedan dagen då jag hämtade dig på en bensinstation i Norge, fick en liten påse med konstig hundmat och ett lycka till har det varit du och jag. Du gjorde allt jag någonsin bad dig om, utan några somhelst svårigheter!
En vän som du går inte att finna, så jag tänker inte ens försöka.

En fin vårdag, vid huset i Hagälven. Vi fick 5 välbehövliga år...


Han var äkta. Det är helt ofattbart.
Vi ses..