Jippi.

Idag har Farrax fått en kusin vitamin. Till helgen ska han få träffa den lille busen. Det blir trevligt det. Kul att se vad det är för en liten spjuver. Herregud, vilket härj. Ojoj.
Här hemma rullar dagarna på i ett långsamt tempo. Jag önskar att den lilla blir stor snart så vi kan börja träna ordentligt och att jag får ett jobb. Som tur är så kom Christine och räddade min helg, och det var så trevligt så. Har dock fortfarande ont i munnen efter allt godis och alla chips. Men det är smällar man får ta. Fick också¨så många fina kort på Farrax och det var roligt.
Just nu sover de små barna men jag och Hille ska snart ut på promenad så Wilthon får allt ta och vakna till. Han har skött sig så bra under helgen, när jag tänker efter. Man får ju ha med i beräkningen att Wilthon, han är Wilthon helt enkelt. Men jag är jätte nöjd. Det gick över förväntan med fem hundar i min lägenhet. Så mysigt med stor familj tycker jag.

En så himla fin bild på Wilthon.

Nix, nu ska jag knalla iväg.
Hejs!


Kommentarer
Postat av: Christine

Hihi, jag kunde bara inte låta bli ;) Men jag höll mig iaf bara till den ena bilden! Ska ut med vovvarna nu sen ska jag skicka massa bilder till dig! Längtar me till party party och full full full ;P Har bokat Boda Borg me! pusss Ps. Superfin bild på Willemannen!

2009-01-20 @ 13:31:15
URL: http://stringofpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback