Utan att märkas.

Satt häromdagen och sorterade alla kort man har på datorn, som man bara slänger in i nån mapp här och där. Insåg ganska snart att snart är det snö igen och då om någon gång kommer jag sakna Hagfors, och framförallt Uddeholm. Nu, hör i november är det ett år sedan jag flyttade in i min lägenhet. Det känns som att det är flera år sedan. :)
 

Så utan att märkas susar tiden framåt och jag har just avslutat en kurs på KAU - Våld mot kvinnor. Även inriktad på våld i nära relationer, om hur barn som bevittnar våld i familjen osv. Superbra kurs faktiskt. Nu under hösten läser jag kriminoligi, och den är nästan ännu bättre. :)
Nu på söndag drar jag och Farre och tävlar barmarksdrag, håll tummen. Vi behöver det då jag inte känner mig riktigt i den form konditionsmässigt som jag önskar. Motivationen på hunden är det inge fel på. :)
Nu är det natta, jobb i morgon med härliga Stadiumhögen!
Nattinatt!