Paus med fullt ös.

Här är det ju totalt stilla skuggor. Fast i min vardag sitter det då inte fast. Jag gör så mycket hela dagarna, fast inget dokumenteras. Detta beror nog på att nu har jag så mycket annat jag vill lägga tiden på. Jag gillar livet helt enkelt.
Har varit i Hagfors under julen, underbart. Fast, en kort visit denna gång eftersom jag jobbat idag. En lugn helg med massa fina presenter, mysigt sällskap och en hel del sömn, som jag lovade mig själv att prioritera.
Jag tror jag lägger detta med dator på hyllan lite, åtminstone tills hundträningen drar igång igen på allvar, då jag åtminstone har något kul att berätta. Mina skolböcker och mitt jobb förgyller verkligen min vardag, men det blir nog tradigt i längden att läsa om. :)
Hoppas alla mina vänner haft en god jul givetvis.

Sötisnissar sen förra året. :)

Nix, ha en skön vinter mina vänner. Själv har jag mycket att se fram mot. Sälen v. 6 med ett helt gäng + vovvar. Sedan står det inte på förrän det är vår och då är det massa vandringar på G, och en massa hundträning så klart. Det saknas verkligen.

Gott nytt år alla glada!