Bättre sent.

Ja, efter en lång tid ska jag flika in med några skittråkiga rader, som blir påtok för korta mot vad de borde. De tre sista månaderna har det hänt mer än mina fingrar orkar med.
Men eftersom sidan mestadels existerar för min egen skull så vill jag hinna nämna lite om min hundträning som går bättre än väntat. Efter GU-Fen i Halmstad och ett avklarat lydnadsprov, klarade vi certprovet, jag och Farrax, helgen 18-19 juni. Det gick över förväntan med tanke på den heltaskiga vind vi hade på patrullen. Min inställning var super, vilket hjälpte min hund och oss som ekipage! En lyckad helg, minst sagt.
Nu, om ett par helger, väntar certprovet för polisen.


För övrigt är dagarna fullmatade. Jag har bland annat börjar på ett nytt jobb. Ja, fullt upp alltid, helt enkelt?
Men i morgon får jag finsällskap av bästaste Anne-Lie, massa skitmat och skitprat. Så välbehövligt. :) anneliteviola.webblogg.se
Natti.