Lös problemet.

Iväg på SÖFen tidigt torsdag morgon. En helg pröppad med hundträning från morgon till kväll. Hem söndag eftermiddag, raka vägen till bädden för att sova några timmar innan nattskift, upp efter fyra timmar och iväg på lektion. Bara att gilla läget. Snacka om att få bekänna färg. Nu är jag trött och go kan jag lova. Nöjd med vovvens prestation knallar jag alldeles strax bort till sängen, och tro det eller ej men jag är ledig i morgon. På min lediga dag drar vi åter till skogen för lite träning, men en lätt sådan, sedan ett par dagar ska grabben få vila, långpromenader och lite löpning endast så hjärnan får komma ikapp.
Han var så duktig den lilla ulven, men på kvällarna var han absolut nöjd med att krypa upp och lägga sig vid mina fötter och sova natten lång för att på morgonen sedan givetvis vara lika laddad som alltid. Och idag stod han på huvudet i väskorna och blicken frågade när vi skulle åka, inte en meter fick den rackaren som svar, hans morsa är helt slut.
Och i morgon kommer min långnäsa hem igen, saknar honom jäääättemycke. De förgyller mina dagar, alltid.

Givetvis var det bara min grupp som kletade in ansiktet i smörja. Övertrött och eländig skrattade jag ganska gott åt mig själv när jag tittade mig i spegeln. :D Farre fick en klick på nosen för sakens skull, men han smälter in rätt bra bland höstlöven. ;)
Har haft en rolig helg!
Go natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback