Fast med lite mera lust.

Just kommit hem från mitt nattjobb, och magkatarren berättar på ett brutalt sätt att han är med mig. I min stressiga vardag får jag faktiskt plats med allt jag vill, nästan. Var hemma i Hagfors och myste med gänget, och kom hem igår. Julbak, hundträning, hälsa på Bubba, promenad, cykeltur i snön, och ja allt det där. Snö kom det faktiskt samma dag jag åkte dit. Första gången iår som jag kände att det snart är jul. Min lust för hundträning ökade om ännu mer, efter att ha tränat min galna byracka moment efter moment och han bara ger mer och mer. Vi tar oss sakta men säkert framåt även på lydnadsplanen, trots att det råder total brist på den träningen just nu. Men det lilla vi gör då och då ger trots allt resultat. Underbara varelse.
Under helgen får jag finbesök, mycket väl uppskattat!
God natt då, 08.58 :)



men jag blir alltid så förvånad, hur allting bara händer, hur livet bara börjar. Jag glädjer mig åt nya krafter nu.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback