Håll i hatten.

Här händer det mycket minsann. Hoppa i grönkläderna till helgen för övning, tävling dagen efter, KFÖ, tävling igen, och en massa annat som hålls hemligt till vidare. Mycket ska hända på kort tid. Hoppas jag och vovven håller! :) Jag tänkte att eftersom jag har så gott om tid så trycker vi in en tenta och en flytt på det, så jag slipper sitta sysslolös på den kvarten jag har innan huvudet slår i kudden. Hundträningen därutöver behöver jag väl inte nämna?
I Kil på brukshundklubben var vi under veckan och körde lite, idag blev det ett spår på sörmon modell svårt, milen i promenadtempo och ett lydnadspass på det (vilket skedde efter jobbet). Nu står mina ögon still i skallen så sängen är inte långt borta!
Hopp i bädd, imorgon blir det en löprunda innan jobbet, senare tokmys med A = den godaste mat och den största godispåsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback