Härj!

vovvarna de två härjar som galningar och och den tredje ligger och surar samt försöker bryta. Han saknar lugn och ro han, den gamle mannen. Men trots allt tycker jag att det är han som är den jobbiga. Tråkig och sur. Dessutom tycker jag han fostrar den lilla alldeles för hårt. Det gjorde han visserligen med Wilthon också, så det löser sig. Det har ju naturligtvis blivigt bättre.
Idag är det kurs hos Annika och det ska bli kul att se valparna igen. Jag tycker att Farrax har vuxit mycket. När han kom hem kunde han lätt gå under soffbordet, men du drar han i huvudet när han har lite för bråttom. De är så roliga de små, men nu får han allt gärna bli lite äldre!


Matten ögonsten, han är allt bra han, med närmare eftertanke.

Nej, nu blir det till att öka tempot. jag ska hinna mycket innan färden till munkfors. Ska ut och leka med den lille lite så han blir trött, så jag kan ägna mig åt nått vettigt sen!
I morgon blir det julgodis bak, julmusik och kanske en skvimp glögg som min sambo har köpt till mig!
Hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback