Jo men visst!

Ganska skön dag idag måste man väl säga! Till att börja med tog jag mig en morgonrunda med vovvarna ner till badplatsen här i Uddeholm och tog lite fina kort på de små odjuren när de lekte och hade skoj. Sen vid tolv tog jag och Hille en lång skogstur. Wilthon fick leka med Vinken vilket han tycker han är så roligt! Han har i princip sovit hela dan och gör det fortfarande, bara bytt bädd någon enstaka gång. Det tycker vi andra i familjen om! Då vet man att han är nöjd och belåten..
Nu ska jag snart slita Jonas från burken och åka in till stan och handla och sedan, medan han tränar, ska jag hem till min kompis Sandra. Det blir så trevligt så. Det var ett tag sedan faktiskt, med närmare eftertanke.


Phoenix spanar på fåglarna..

5 dagar kvar! Sen är vila ett minne blott..
Svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback