Japp!

Idag har vovvarna varit rent av skitjobbiga! Farrax sprang ifrån mig för första gången på promenaden till en främmande människa, som många dessutom säger är en riktig suris! Jag blev minst sagt hysterisk men tänkte direkt att jag måste lugna mig och det gjorde jag. Han sprang aldrig ända fram till gubben utan vände när han kom på att det är ju trots allt inte okej att göra så. Det kan ha varit lite för roligt med den skottkärra som gubben drog på. Jag tror att han kommer in i nån liten period nu då allt börjar bli mer intressant, dessutom luktar marken så ruskigt gott nu under våren tycker en golden som har näsan i backen så fort han får chansen. Wilthon hade öppnat dörren och stod vid grinden och skrek, samtidigt som han försökte gräva sig ut, när jag kom hem. Just idag var en sån dag som jag tyckte att vi inte skulle göra något speciellt, en lugn mysig dag men den tanken fick jag snabbt lägga på hyllan, då jag inte orkade med nån rastlös hund idag.


Nej, nu kallar soffan.
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback