Borta med vinden.

Det är jag det. Har skjutsat kussen och co till julbordet och jag lär mig aldrig att varken köra eller hitta i Karlstad. Fattar mig inte på det. Blev så sugen på att gå ut jag med men så fort jag kom hem och mös ner mig i soffan med de tre små så var det såå underbart.
Hittade ett par supersnygga stövlar idag när vi var ute på stan lite. Jag bara sa till Sara "Titta, där hänger mina skor!" så gick jag raka spåret fram och prövade stl 36 och visst, det var så himla mycket Li! Jag la undan dem, måste övertala min sambo. :) Han bryter nacken av mig om jag köper mig ett par skor till! Om jag lovar att slänga ett gammalt par när jag kommer hem kanske det går bra.
Ska läsa några sidor, utfodra vovvar och ta en kvällstur med dem och sen är det hämta gänget som gäller. Hoppas jag får se Sara sådär apbakis i morgon som bara hon kan vara. Isåfall ska jag och alla fyrbenta bara glänsa med vår närvaro!
Tvångsmys i hennes säng.
Puss, Lajans taxi AB.

Alltså, obehaglig promenad. Kom nån skum fylltratt och sa åt mig att stanna. Han skulle prata med mig sa han. Puhu. Tråkigt i Uddeholm kanske men jag trivs bra med pro där trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback