Bunten och jag.

Har just kommit in från en promenad runt mariebergsskogen. Hade alla tre med mig och de skötte sig så bra. Mycket imponerad. Farre gick ju lös hela tiden men de andra två gick så fint bredvid mig så. Ikväll blir det mys med thaimat och grejsaker. Dessutom ska jag, Sara, Wilthon, Farre och Elvis sova i Saras säng för Simon har tagit med sig tältsängen då han är borta hela helgen. Vovvemyys.
Skulle ju ha varit på föreläsning igår men den blev inställd. Skit. Jag som hade stora förhoppningar på dagen. Jaja. Så är det.
La i varje fall över alla bilder på Saras dator från min kamera igår och såg alla fina kort från vår långtur i Hagfors - över Gastberget!

De tre jag släpade på..


Nemen så söt.


Försökte samla alla dårar på ett och samma kort.


Eftersom ingen hade tänkt på tänstickor fick min snutt fixa det hela med tändstål. Skam den som ger sig.

Och Simon roade sig bäst han kunde.

En super tur. Alla gick ut pigga och glada och kom hem trötta och nöjda.
Puss o hej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback