Föreläsning x 2.

Igår vad jag och Sara på föreläsning för Håkan Kasström här i Karlstad. Solstaden ordnade den som julklapp till alla uppfödare och då blev vi medbjudna av Annika. Det var en riktigt bra föreläsning och så fruktansvärt intressant. Dock dyker det ju upp funderingar som man går och grubblar på i dagar efteråt förmodligen, men det är säkert inte till någon nackdel. Måste säga att jag kände att det var nyttigt för mig som har en hund med C-höfter.  
Ikväll ska vi till Örebro på föreläsning för Memea Mohlin - varför gör inte hunden som jag säger? Både jag och Sara kände att det är nog något för oss. :)
Härliga dagar har det varit nu. Var en sån jättefin dag igår och vovvarna älskar när det är kallt och frost på marken. Leker och härjar så de slocknar så fort vi kommer innanför dörren, alla tre.
Så här framför datorn hamnade jag när Sara gick till jobbet, Simon sover och vovvarna lika så. Skulle verkligen behöva läsa, sitter här och försöker hitta min motivation bara.
Men jag hittar den förmodligen inte på datorn så jag får ta mig i kragen. 
Hejs! 




Hej då till de små innan taxin kommer..

Vi skickar tre stora pussar till Afghanistan så klart.
Föresten så såg jag att jag inte satt på ljudet på min telefon sedan föreläsningen igår. Då jag aldrig har ljudet av annars så glömde jag och min prutt hade ring! Helt knäckt blev jag. Hoppas du ringer snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback