Inte bara han.

Det var inte bara Wille som sov i sängen inatt utan Farre också. :) Det var så sjukt mysigt. Detta pga att det var kallt som attans här hemma när vi kom hem och mörkt och kusligt. Men med mina vovvisar förvandlades det till både varmt och mysigt. Wilthon somnade på min arm och när jag vaknade av att Farrax tyckte att det var tajm för att gå upp, genom att trampa på mig, så låg han kvar där bredvid mig, helt slut som artist.
Idag ska jag på möte till klubben och gissa om jag och vovvarna ska träna? Jihoo! =)

Wille saknar sin husse. Letade efter honom överallt igår när vi kom hem!

Han är för söt. Han trodde verkligen att Jonas var hemma när vi kom hem igår. :) Men nu är han lite dämpad faktiskt, när han insåg att så är inte fallet!

Vi saknar dig allt allihop, Men vi myser mycket också, som inte tillåts när herren i huset är hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback