Jisses.

Jag har haft hur tråkigt som helst så många helger på rad och gått och tänkt att något måste hända, innan jag går i taket. Nu sitter jag här i valet och kvalet istället. Malin och jag ska ut i Karlstad på lördag har vi planerat. Vad händer nu på kvällskvisten? Blir frågad om jag ska med till Göteborg och kalasa med betalat hotell? Men kär nön. :)
Men då kan man fråga, hur gör man då? Tar en promenad i snön med grbbarna i morgon och tar en funderare. Älskar snön och nu slipper jag även bli blöt om mina små tår.

En liten söt hälsning :)

Från vänster: Jonas Cattelin, Emil Tjus, Anton Hager Bernats, Emil Sjöholm, Jonas Seiser, Jerry Tauberman, Henrik Eskilsson.
Från vänster: Jonas Cattelin, Emil Tjus, Anton Hager Bernats, Emil Sjöholm, Jonas Seiser, Jerry Tauberman, Henrik Eskilsson.

Julhälsning från värmländska soldater i Afghanistan

Det tyckte jag var gulligt. Nu kallar bädden. Natti natti.



Kommentarer
Postat av: Christine

Låter ju som att du är ute i Karlstad var och varannan helg, kan du inte höra av dig? Hade varit kul å träffa dig. Om du ändå inte har så mycke för dig...



Puss Å Kram å gos till vovvarna

2009-12-20 @ 10:46:54
URL: http://stringofpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback