Noll knop.

Idag har varit en riktig slappdag. Varit på julmarknad har vi varit och det var så mysigt, fast snön fattades. Annars har vi bara ätit sjukt mycket mat, godis, chips och dipp. Jisses.
I morgon har jag varit här i en vecka! Så mycket mer tror jag inte att jag kan stanna för mina vovvar har inte så mycket mat kvar. Men jag skulle vilja vara kvar tills torsdag för då ska Sara röntga sin lille vovve. Jag och Sara är väl som ett gift gammalt par men än så länge har vi inte slagit ihjäl varandra.
Vi har just kollat på en Johan Falk film och jag tycker de är så fruktansvärt bra. Jag är kär.
Nu är det snart bädd och till morgonen blir det långpromenad bannemej, har ätit det dubbla mot vad jag borde!
Natti natti alla glada.

Busarna busar..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och chansen att vinna ett presentkort på SF för 300 kr och en spotify invite?

Bli medlem här:

http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2009-12-07 @ 00:05:32
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback