Sissådär.

Sissådär lagomt trött, uttråkad, irriterad och bakis. En sissådär rolig kväll igår faktiskt. Tro det eller ej. Men det är ju alltid förfesten som är nått att ha, egentligen. Dessutom är min handled helt skrutt också, den håller inte att bugga med.
Jag lyckades såklart att spärra kortet på telefonen igår så idag fixade min lillebror ett nytt. Han är så bra att ha ibland. Det är tur att man har syskon, jag är så glad för min lillebror faktiskt. Jag är nästan villig att säga att han är det bästa jag har!

Nu blir det nog lite frulle tack, sen en promenad och så får man hoppas på att man blir människa igen.
Nu funkar telefonen igen så nu väntas det telefonsamtal från Afghanistan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback