Tidvilsen.

Idag har jag, mamma, mormor och brorsan bakat martzipan för hela slanten. Tror faktiskt jag åt ett kilo själv. Mamma frågade om jag ville ha med mig lite hem och det ville jag absolut inte. Då lever jag på det fram tills jul. Jag älskar det.
I morgon ska jag och Malin ses och pyssla lite och det ska bli så mysigt tycker jag, länge sedan vi gjorde något. Känner mig stressad med skola, jul och allt som ska göras nu. Är så jäkla seg alltid, tror att jag har mest tid i världen jämt. Men förresten kanske jag har det, men det är så konstigt att dagarna inte räcker till i allafall. Vet inte vad jag gör av alla mina timmar.
Jag är i allafall partajsugen jag. Det är inte alla dar i veckan jag kläcker en sådan. Det kanske gäller att utnyttja det? Kanske blir ett kalas till helgen? M.
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback