Vardagen kom ikapp.

Det känns inte direkt som att det är julafton i morgon. I ärlighetens namn känns det som att det lika gärna kan kvitta faktiskt. Men jag har ju fått lite mer påställt ändå. Ikväll ska jag till svärmor och svärfar och äta skinksmörgås och sen rullar det ju på lite smått trots allt.
Vovvarna fick en av sina klappar igår. Så hemskt söta är de.

Drar ut lyckan...


och tar godisen!

Wille sparar verkligen på sitt interligenta tills han behöver det som mest. Han tittade på lådan, nosade lite och sedan bara öppnade. Jag blev imponerad av killen som aldrig visar sådana sidor annars.

Farrax däremot slängde den allvärldens väg och hoppade hysteriskt på den. Han var lite svårare att fånga på bild då han sulade runt i hela köket.


han är väl för söt...


och när inget funkar frågar han förtvivlat om man inte kan få byta en del av spelet mot en godis som han vet finns i mattes ficka!

D
e är så roliga. Tänk att två bröder kan vara så olika. :)

Eftersom jag fått trätt av min man över att jag är så dålig att lägga upp bilder får han allt anstränga sig ett skriva nått så man vet att han ser bilderna också!

God Jul alla ni.



Kommentarer
Postat av: jonas

så ja. var väl inte så svårt att lägga ut lite bilder! =) goa dom e,.,.

2009-12-23 @ 14:36:58
Postat av: Li

Men ta och ring mig istället för att sitta där och vara nyfiken! :)

2009-12-23 @ 14:45:56
Postat av: j

Jaa de e allt söta dina små barn med :P Goo jul på dej. kom gärna o säg hej nån dag då!! Puss o kraaaam

2009-12-23 @ 21:42:23
URL: http://jolinska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback