Vinter.

Om det är en bra vinter, är det nog den bästa tiden på året faktiskt. Ska visa min sambo att det är jätte mycket snö här. Han hade solat och haft +20 idag.

Våran gran som var fin en gång.. :)


Baksidan...

Vaknade i morse av att jag hade så jobbigt ont i halsen, så har jag varit hängig hela dagen så vovvarna fick ingen vrölpromenad idag inte, men lekt i snön har vi gjort. Jag och Farre gick ut i morse och medans jag borstade av bilen lekte han hysteriskt i snön.

Innan han får bollen..








Han är ju för söt vetni..

Sedan åkte jag in till mamma för att hämta min sladd till datorn och då stannade jag till vid ladan så de fick leka lite i snön. Drivorna var mycket högre än Farrax och han har så kul, det lille vilddjuret.


kom och ta mig om du kan...



Wille är trött..


bröderna bus...

Avis...


Och så blev det kvällen..

Jag funderar på att slumra lite nu, sedan ta ett bad och sen läsa för glatta livet!



Kommentarer
Postat av: jonas

så himla fina bilder gumman! får att lite hemlängtan,, saknar er så himla mkt! =)

2009-12-29 @ 10:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback