Håll i er!

Vill bara stolt meddela att Li ska ut och springa idag! Det ni. Imorgon är jag alltså inte kontaktbar!
Var ute med lillkillen för en liten stund sedan för att ta fina kort i det fina vädret. Han var inte stilla en enda sekund så det var lättare sagt än gjort.
Sedan ska jag och Wilthon och träna lite på saker han inte är så bra på. Exempelvis att möta andra hundar. Han blåser upp sig och blir så häftig så. Detta ska tränas bort! Men det krävs ju att matte är sådär skit kul! Vilket man inte är alla dagar i veckan. Men jag får väl dra på mig teaterkläderna och göra mitt bästa!

Ett monster som efter turen ligger och snarkar vid matte!

Håll tummarna, både vad gällande springtur och hundträning!
Hej o hå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback