Mys pys.

Under helgen har mina kära vänner Sara, Simon och lille Elvis varit på besök. Det har varit så trevligt så. De underbara små liven har varit så otroligt mysiga och nöjda med hela helgen. En grisknorr och den dagen är räddad.
Idag tog jag och Sara en valp promenad i en liten, liten skog just vid mig med de två små och de fullkomligt bara tyckte att livet var helt underbart. De skötte sig mer än utmärkt. Vi mötte människor med andra hundar men vad var det för kul med dom när matte och kompisen är så hemskt roliga? De brydde sig inte om dom utan höll sig vid oss hela tiden. En leksak i fickan är tipset det (än så länge vill säga). Synd att jag inte fått kort från Sara än, jag hoppas hon skickar dom snart så alla får se de små odjuren med ett sött yttre!

Söt, är bara förnamnet... Full i fan, tror jag efternamnet stavas. ; )

Snart kommer Jonas hem från jobbet och jag funderar på om jag ska tvinga med den stackaren på en promenad på sjön med Wilthon. Det skulle vara mysigt tycker jag.

Förresten åkte jag och Jonas skridskor häromdan. Mina fötter säger jag bara! Det finns en anledning till att jag var sjuk, eller kände mig förkyld på varje idrottslektion under hela högstadiet då det var skridskor på Valhall som gällde. Men det var väl kul. Men jag kände direkt att jag är inte född till sånt där.

Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback