Min golden är galen.

Idag har min guldklimp varit så in i helvete jobbig! Vi var till klubben och tränade idag och det gick riktigt bra. Men tro inte att den jäkeln är trött inte. Han springer runt och funderar på vad han ska göra för att bli av med den sista gnutta energi som möjligtvis kan finnas kvar.
Jag märker dessutom att han börjar bli en stor grabb, då tikarna på klubben luktade ganska intressant idag.
Nu den senaste tiden har all tid gått till hundarna, vilket är superkul. Är medhjälpare på två kurser på klubben, går en kurs med min egen samt tränar den andra. Jag och Farrax har spårat mycket den sista tiden och det går jätte bra! Han är ivrig förstås men han lär sig av sina misstag så det har blivigt bättre. Jag har lite bilder men det kommer när jag hittar sladden till kameran vilket kan dröja.

Den snuggaste salukin ser Camilla vid Norra skolan.

Nu funderar jag starkt på att hoppa i bädden, ska ut i skogen i morgon med Anna och spåra lite.
Natti natti alla glada.


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej vännen :) Skrev en kommentar på ditt förra inlägg men det ser jag nu att de aldrig kom fram. Va ju tvungen att gratta så jättemycke till Willebus på utställningen. Superkul :) Roligt och läsa att de är full fart med hundarna också, det är samma här hihi. Hoppas vi kan ses snart. Saknar dig ju! Massa Kramar

2009-05-15 @ 22:16:31
URL: http://stringofpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback