Viltspår!

Idag har jag och min galna saluki varit på kurs i viltspår! För första gången gick han ett viltspår och det gick riktigt bra. Till att börja med visste han inte riktigt vad han pysslade med men han fiskade upp det och så gick det så bra så. Det var en stolt matte som sedan satt på pizzerian och åt mat. Mums.
Förresten har jag glömt att berätta om våran mycket lyckade dag i Karlstad då vi var på utställning jag och Wilthon. Till att börja med vann vi klassen, då vi var två salukisar och sedan vann han över tiken och vann då alltså rasen. Sedan vann han även gruppen och blev BIG då han slog en Irländs varghund och en Borzoi. Så detta var en lyckad dag!

Mariebergsskogen, dock 2008..

Hej hej natti natti.


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej vännen. Grattis måste man ju säga, va roligt att det gick så bra för honom :) Ska du ställa någe oficiellt framöver? Jag har gått vilspår med Kelly också, och jisses va duktig hon va. Dessutom va det otroligt roligt. Hoppas vi kan ses snart. Saknar dej ju. Så kan vi spåra och träna ihop. Massor me kramar från mig och tjejerna!

2009-05-08 @ 16:14:30
URL: http://stringofpearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback