Badhus mm.

Idag har vi varit som barn igen och lekt i badhuset, jag, Jonas, Simon och Sara. Kul som tusan. Men ack så trött man blir. Jag och Jonas åkte hem och åt upp en hel form med lasagne och sedan gjorde jag negerbollar som jag inte ätit på en hel evighet. Sprängmätt sitter vi här och myser framför brasan med Idol på i bakgrunden.

Vart är Simon?

Haha. Ja, fast det är tur han har mig och de andra grabbarna som han kan stötta sig mot. :)
Vi ses i morgon gott folk för då är det grillad korv som gäller!
Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Simon Mattsson

Sorgligt Jonas! Imorn du, då jävlar blir det smisk :)

2009-11-20 @ 21:58:54
Postat av: Carolina

Hej! Jag läste något om att du ville plugga, har du sökt, kanske tom börjat? Vad? Går i samma tankar o skulle vilja ha lite inspiration, därför frågar jag runt =)

2009-11-24 @ 08:45:04
URL: http://www.zandirah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback