Härliga dar.

Kalaskalas. Ett kalasbra kalas alltså. Jag, Jonas, Malin och Erik fick för oss i lördags att vi skulle åka till Karlstad och gå ut. Vi kom dit vid 22.30 och spelade lite biljard, och hade hur kul som helst. Sedan gick vi vidare till Glada Ankan och där var det så sjukt roligt. Jag och Malin har visserligen alltid kul men detta var en fest man inte glömmer i första taget, har ont i hela kroppen bannemej! Både igår och idag är det kämpigt men i morgon ska jag nog vara kry igen, och det var det helt klart värt. Man blir ju så sliten bara av att vara uppe till 6 på morgonen när Lisbeth är van att slockna vid 23 som senast. :) Inga bilder togs tyvärr och det är jag asledsen för idag, men vi glömde bort det helt enkelt.
Under veckan nu så kommer Sara med familj hit och ska vara här ett par dagar. Efterlängtat skulle jag vilja säga. Vi har en massa planer för våra små troll, två som fyrbenta. Skogsturer, arbete för vovvarna och en massa mys absolut.

Utslagna hjältar!

Nu är det snart mat i magen som gäller.
Tack o hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback