Julpynt och gul glögg.

Inatt var jag och Jonas uppe till 3 för ingen av oss var alls trötta. Ännu mindre trött blev man ju när man satt och plockade i julsaker och drack årets glögg. God var den men jag tycker inte att glöggen ska vara gul utan vanlig glöggfärg. Gick här och rotade och myste och lyssnade på julmusik. Det som jagar mig är att min gubbe inte är hemma på jul och jag vet inte ett dugg hur jag kommer ställa mig till den saken. På måndag är det måndag och jag gillar inte tanken.

Ett grisöra kanske? =)


En något mer ivrig liten rackare!


Där borta inspärrad på självaste jul sitter en liten råtta!

Phoenix var inte riktigt med på att en äcklig lillebror skulle hjälpa honom att öppna alla hans paket. Så för julfridens skull fick Farre vara inne i sitt krypin just under utdelningen av klappar. Farrax fick ju så klart också paket, små bäbispaket! Vilken mysig jul det var förra året. Hoppas på att den kan bli helt ok iår också, dock uan Phoenix, som visserligen finns med mig varje dag och inte minst på jul - älsklig. Min Jonas som befinner sig påtok för långt bort enligt mig hoppas jag kan ha det så bra som möjligt på jul, jobbigast är det nog för mig och gossarna här hemma. Tur man har sina nära som kan hjälpa oss att fördriva tiden.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback