Nej fy.

Har suttit och fixat med lite kort nu på morgonen. Det är ju så kul alltså.
Min grabb i sina värsta skor, hittar på sånt som morsan inte tycket om! ;)

Det var i somras då jag och Jonas var och grillade vid sommarstugan som han låg på trappan och sov. Han reser sig upp och då har han lagt huvudet rätt på en cigg som någon lagt där, jag blev så snopen för varken jag eller Jonas röker så jag brast i skratt och snabbade mig att ta ett kort. Han satt lugnt kvar och det spelade inte honom nån roll att ha den där. Men självklart tog jag ju bort den direkt. De är för härliga de små liven. Han är för dum ibland den gyllene prinsen. :) Förutom igår när han rullade sig i bajs, men det var ju igår. Tur att man inte är långsint när man har en Farrax under skinnet hela dagarna! Livet vore så trist utan dessa två skitungar.



Både röker...


och snusar.. :)

Nix, ska snabba mig på nu, har mycket att göra idag!
Hej hopp.



Kommentarer
Postat av: Hille

ha ha ha sicken jycke ni har, är det sådan husse sådan hund tro ; )

2009-11-12 @ 12:15:02
URL: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback