Röntgen i morgon.

I morgon är dagen som jag både längtat efter på samma gång som jag fasar för den. Min guldklimp ska röntgas. Ska bli skönt att få det gjort samt att veta om jag ska tänka mig för hur vi tränar, när vi tränar, var vi tränar och framförallt vad vi tränar. Spännande dag men jag kommer vara så nervös så käär nön. Sö o sej.
Håll en tumme för en super nervig matte.


Mattes lellveck..

Min älskling lagar mat åt mig så jag får lov att börja med mina sysslor innan mitt taskiga samvete kryper på!

Hej o hå.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vi håller tummar o tassar för dig o Farrax! kram Anna o "grabbarna på attermyr"

2009-11-17 @ 20:16:47
Postat av: Li

Tack. Det behövde vi i våra värsta sekunder! :)

2009-11-19 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback