Såld.

Som om inte jag till och med har sett de 4 Johan Falk filmerna och jag, som hatar att se på film, är helt såld. De är skitbra faktiskt. Som ett stort plus är ju att Joel Kinnaman är så kalasbra. M, det är ju tack vare han som filmen är så sjukt bra. Fast, jag kan väl erkänna att jag är lite mer såld på han än på filmen i sej.
Ska iväg till klubben snart och träna, om en timme ungefär. Det får bli sista gången för iår, sen ska grabben få vila, bara köra nått helt annat ett tag och så får vi fånga upp det till våren igen. Jag känner mig inte alls motiverad och dessutom har vi mycket att träna på efter lördagens katastrof. Han får växa till sig lite under vintern. Han behöver också lära sig att inte aktivitetsnivån behöver vara vrålhög alltid. Men både han och jag tycker ju, i vanliga fall, att det är kul och då är det ju svårt att låta bli.


Apportering minus vatten får det bli i höst.


Sliter som ett djur. :)

Men nu blir det frulle och sedan packa in odjuren och iväg. Ska städa till mina fiskar, läsa och troligtvis ut och springa en liten runda sedan. Sedan är en dag till avklarad och då är det bara 2 kvar!

Vem är du som är inne och läser här?



Kommentarer
Postat av: Christine

Jag :) Puss

2009-11-03 @ 17:35:47
URL: http://stringofpearls.blogg.se/
Postat av: catrine

Hej Li !

Inte visste jag att du hade en blogg :)

Vad kul , nu har jag nån mer att följa :)

Vad gäller de här turbohundarna vi har så kan vi diskutera det nästa gång vi träffs , har en sån som gett mej några gråa hår på de år vi levt tillsammans...... ;)

Hej hej // catrine

2009-11-12 @ 09:10:23
URL: http://web.telia.com/~u21705888/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback