Smak på kakan eller botad för livet?

M, just det. Frågan är den. Gällande vad, kan man fråga sig då. Har varit i Karlstad under helgen med mina tre råttor. En skitbra helg, verkligen, tiden bara försvann och nu sitter jag här hemma igen och glor ut genom fönstret som för 10 minuter sen, känns det som. En lördag med massa struntprat, affärer och ett alkoholintag som gjorde att jag var helt okontaktbar dagen efter. Alltså, helt slut som artist. Först på eftermiddan efter en pizza fixade tillståndet till sig och jag kunde börja öppna munnen utan att behöva sitta framför toan. Det var lätt ingen höjdare och jag kan inte förstå att det tog mig så hårt. Shit, aldrig varit med om liknande. Ändå drack jag minst av oss fyra och är den som vet hur kvällen slutade eftersom Jonas köpte massa öl just innan vi gick ut och gänget blev mer sliriga än nödvändigt. Men kul var det så det var värt det! Så kort sagt, botad mot fylla men mersmak på massa roligt sällskap.
Sen kan jag tillägga att snart är det blocket.se som gäller för en viss saluki. Kom hem på lunch idag och vad möter mig i dörren? En massa sågspån. Han har totalkvaddat en påse med sågspån så hela hallen var full. Kommer upp på övervåningen och i hans bädd ligger slangen som man rengör akvariet med. Men kära nån. Jag tror jag tror på sommaren, jag tror jag tror på kärleken - för att inte gå upp i molekyler!
Det är kul med hund, nån som är intresserad?

Hör då av er till Li innan Jonas kommer hem! ; )

Tur att han har husse som räddar skinnet på honom när krisens tid är inne!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kan få komma och bo hos Winken, han kanske äter upp alla stora smulor med mat som en viss liten dam sprider omkring sig, Wille dammsugare : ) va tror du? kram

2009-11-09 @ 21:12:47
URL: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback