Svinsjuk, hypokondrisk eller förkyld?

Ja, svår fråga. Sitter här hemma medan sambon är på träning. Vi toksomna båda två en timme i soffan efter maten så jag känner mig något piggare nu. Kände att jag var konstig i halsen när jag vaknade i morse och nu sitter jag här med hjärtklappning och frossa. Alltså, jag har inte tid med något av det just nu. Blir deppig nog av att bara tänka tanken. Råkade ha på tv4 förut när det var nyheter och hörde då att Värmland var det mest drabbade området i hela Sverige så då kan ni ju tänka er - jag ställde en diagnos på mig själv på mindre än nån sekund. Tillståndet förvärrades, om man säger så. Gick då från lite torr i halsen till svinsjukan. Vi får se vad dagen i morgon säger.
Dagen igår gick i alla fall utmärkt. Min sötnöt var så duktig. Kanske berodde på att han sov. Men fast han sov, så gick svansen när han låg på bordet och hörde Annikas röst. Han är för skön. Jag var ännu mer nervös än vad jag trodde att jag skulle vara men de sa att det såg bra ut och det behövde matte få höra för att inte tjata huvudet av den trevliga personalen på Solstadens. Alla fyra som var där från kullen fick med sig en tumme upp hem och det var ju en lättnad.
Han var så trött hela kvällen igår, men han tog ikapp varje sekund idag vill jag lova! Idag har han varit minst sagt svårhanterad.
Trevlig helg gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback