En saluki som apportör.

Jag har bestämt mig för att starta min saluki i lydnadsklass 1 nästa år. Så idag på klubben började vi lite smått att ta upp kontakten och träna några små följsamhets övningar. Har var kalasbra. Sedan hemma på gräsmattan tog han apporten efter lite katt&råtta lek. Ett bra grepp och släppte inte förrän matte tackade så mycket. Kul var det. Träna lite med den lilla sötisen så att han inte bara får titta på alltid.
På onsdag kommer min älskade snutt hem också, nerkyld efter en vecka på Gotland. Nu känner jag att det är jobbigt, vi har inte varit ifrån varandra såhär länge förut. 

Mina prinsar.. :)

Nej, nu ska jag röra på mig lite, snart få mat av morsan. Det är grejsaker det att inte behöva laga mat till sig själv.

Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback