Ingen firre.

Nix, det blev fan ingen firre för Li igår. Det var ju liksom istället för klistermärke efter sjukan. Men när jag kom till Filipstad så fanns där ingen affär med fiskar i, bara en med tillbehör till olika djur. Men det hjälpte ju inte mig. Så jag får väl snällt vänta tills på lördag då mamma ska ner till Karlstad och så får jag helt enkelt följa med då och köpa fisk. Det ska vara klart tills prinsen själv kommer hem i varje fall för det har jag lovat.
Han längtar efter mig, så det så. Så nu ska jag ringa min egen soldat och fråga om han inte tänkt ringa för att säga natti idag?! Hm, snudd på käftsmäll!

Åå, min pruttis i min kebb. :)

Nu kallar bädden, imorgon ska bilen lämnas in. Det är ju tur så man vet vad man ska lägga pengarna på, jag som inte är ett dugg sugen på att handla gärnet?! Vuxen kallas det säger de som vet.

För den delen så fick jag en present idag av min moster och hennes man. Blev så jätte överraskad och det vad så gullit tycker jag.

Natti alla glada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback