Ja?

Ikväll på klubben är det träningstävling. Ska allt vara med med min lilla råtta. Det märks hur det går och jag ska ju till Filipstad igen den 25 så det kan vara nyttigt att se hur vi ligger till. Sedan är det ju faktiskt hemma den 31 och då får vi hålla en tumme. Det är ganska dåligt att de inte lagt ut tävlingar för i vår på SBK eftersom jag vill veta om det finns nån i Januari. Skulle ju ha varit med i Forshaga den 17 men då ska jag till min älskling i Stockholm och se hur han har det. Det är anhörighetsdag då. Han åker med oss hem också och det är bra.

En bärplockare i mitt hårband. :)

Det var inte detta jag skulle göra, utan jag skulle läsa. Men hur sugen är jag på det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback