Jo visst, men nej tack.

Vilken förbannade dag. Började i kaos men slutade med god mat med kusiner och allt hemma hos mormor. Det var superkul och maten kanon. Jag tycker verkligen om min mormor. Hon är så speciell och jag vill verkligen vara som hon när jag är 70 bast.
Tävling på klubben idag, det var det som var början på dagen. Kära nån?!
Vi bröt. På platsen gick en hund upp och gick till Farrax och började jaga honom. Kul. Blir snudd på sur alltså.

Jo, det var det det, sista tävlingen för iår!

Nya tag, en ny dag, på ny plats!

Ska agera taxiverksamhet ikväll. Men Li, det är väl roligt va? Eller? Jo.

Nej, det går tungt nu. Men, det är bara att tänka på att det stärker en. Pratade lite med min morbror idag, fick nogra kloka ord och kände då att det finns så mycket kvar att uppleva. Fan, sitta här, ta samma promenader, träna samma sak med hundarna dag efter dag? Får rysningar vid tanken bara!



Kommentarer
Postat av: Anna

En så fin liten pojk! Det kommer säkert gå bättre nästa gång! :D

2010-02-04 @ 12:08:52
URL: http://assaleijabonita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback