Lisbeth.

M, det är nog jag det. Ju mer jag tänker, desto mer håller jag med. Dessutom trivs jag förbannat bra med det också. Jag lever kanske lite för sent i tiden helt enkelt. Men vad gör man åt det? Det är bara att blunda och finna sig i att aveln har gått åt fel håll och dessutom alldeles för fort.
Tycker fortfarande att det lönar sig i längden med att vara Lisbeth. Tror alla är bra avis när de står där med skägget i brevlådan och ångrar saker och ting. Man blir liksom stämplad för livet tyvärr, i varje fall för mig. I detta lilla musboet är det liksom jag som sitter och funderar på vad i helvete som håller på att hända medans alla andra skiter i vilket och förökar sig explotionsartat!

Nybada saluki..

Ja, det finna väl en mening med allt, det gäller bara att komma på vart den röda tråden slutar.

Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback