Med vad?

Med vad kan man få dagarna att tralla iväg utan att man ska hinna tänka för mycket? Som en dag som idag är helt ok. Var iväg i morse till Anna och gav hennes vovvar mat och en promenad vid 08.30, sedan vidare till Hille där det vankades godfrulle och kaffe. Efter det åkte jag hem och tog tag i disken och sedan iväg till travbanan och tog en långis med 4 vovvar, en liten André och Hille så klart. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på bra musik och ska snart fara iväg till Domus och inventera för att klubben ska få lite kosing.
Melodin är nog mina underbara vänner, mina vovvar som är det bästa jag har och bra musik. Då ska jag säga att timmarna rinner iväg ganska bra, och det är helt ok!

Jag och Farrax i spåret... Lämnar så duktigt av apporten och då får man en godis!

Idag upptäckte min gula vovve att det finns brudar också. Samt att man kan göra annat än brottas. Matte var mindre nöjd. Om jag säger såhär, han sover nu.

Igår fick han även stryk av en kissekirre, rätt över käften och han blev så snopen att han inte visste vad han skulle göra. Kul var det.

Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback