Mys.

Idag har varit en mysig dag trots att min älskling satte sig på flyget imorse och att jag faktiskt längtar efter honom hela tiden. Denna helgen hann vi inte att ses nästan ett dugg eftersom det var fullt upp med hundtrams och fotbollsskit. Hade varit bättre om vi hade hunnit ägnat oss åt något mysigt tillsammans istället. Men det blir det nu till helgen så jag får hejda mig lite.
Idag har jag annars jobbat, varit till klubben och tränat, tagit en långis med vovvarna, ätit bullar hos mamma, badat och nu ska jag läsa lite. Att jobba var kanon, så fick jag umgås med Sandra också. Skönt att få nått att göra.
Börjar få grus i ögonen så jag ska nog sova snart, ska upp i morgon och träna hund, kl. 09 vid klubben. Morgontrött när man har hund går, men inte när man har hundpolare vettu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback