Nu ni.

På dagarna har jag så fruktansvärt tråkigt. Samtidigt som jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på så passar liksom inget. Det finns ju hur mycket kul som helst att göra, men jag är rädd för att jag börjar bli bekväm. Det måste vara nog så kul för att det ska passa. Rätt belöning, helt enkelt.
Det är förklaringen till att jag hamnat här på äldre dar så att säga. Det var nog bättre innan jag hade min nya dator, då hände det grejer! ;)
Jag ska väl vara något rättvis mot mig själv och säga att jag faktiskt gör en hel del, både tråkiga och roliga saker, fast dessa sista dagarna har gått trögt, med all rätt.
Snart blir det snos för om exakt en timme hämtar jag min lille gubbe på Råda flygplats!

Det bästa kortet som någonsin tagits! Oslagbart..

Ikväll blir det Idol också gott folk.
Ha det bra.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback