Stolt.

Jag är:
En stolt och bortskämd flickvän till en underbar pojkvän som åker till Afghanistan på utlandstjänst och gör en betydelsefull insats om bara ett par veckor. Var på anhörighetsdag i Stockholm under helgen och fick en bättre bild av vad deras insats betyder och vad den bidrar till.
En stolt hundägare till två lite smått idioter som betyder så hemskt mycket och får mig att tänka på allt positivt och bortse från det negativa. De håller mig verkligen sysselsatt under mina långa mörka dagar!
Mitt i allt blev jag också en stolt akvarieägare, då jag och Jonas har köpt ett akvarium som blev så skitsnyggt. I morgon ska jag införskaffa fiskar så då blir vi yttligare fler i familjen!


Mm, mys pys..


Och mina två råttor som älskar mig, och inte minst varandra!

Dags för bädden så jag hinner ringa Sthlm och säga natti.

Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback