Uppe med tuppen.

M, när inte väckarkoockan ringer, så ringer Sara. Upp och iväg till skogen, men vad händer i bilen? Hundfan håller inte tyst utan småpiper hela tiden och jag är så obeskrivligt trött på hundar som piper. Så, jag tog det granriset jag skulle ha till krukorna och sedan åkte jag hem. När de inte såg mig bakom granarna, hörde jag att han skällde hysteriskt så de fick snopet åka tillbaka till karlströms väg 7c och ta en promenad i koppel. HAH! Det kändes bra för en ursinnig matte att få koppla de båda åbäken och ta en runda runt kvarteret istället.
Nu är det frulle och sedan iväg till Pekås, sen till klubben och sist hem och fixa lite mat tills min älskling kommer hem. Denna dagen är efterlängtad.


Vanligaste stilen. Bilden beskriver bättre än ord.

 

Nix, tajm för duschen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback