Yr i kupan men bra ändå.

Idag är en dag som hittills varit kanon. Inte haft tråkigt och inte haft för mycket att göra heller, lagomt helt klart. Det enda som var ett minus var att jag kände mig lite snurrig i huvudet förut när jag var på klubben. Kände av det när vi satt och pratade innan träningen och även på plan. Mindre trevligt men det gav sig när jag kom hem och fick på mig brillorna. :)
Tror ibland att jag känner av min dåliga syn rätt ordentligt. Eftersom jag är ful i glasögon och alltför lat gör att ta i och ur linsorna när jag inte går i skolan längre så springer jag här och är lite onödigt trött i skallen och vinn i ögonen liksom. Trevligt?
Nu ska jag häva mig i skolböckerna och göra en av tentorna idag, så jag kan ta det lilla lugna nu ett par dagar när självaste gubben kommer hem.
Jag och Malin gick en myspromenad med vovvarna idag och då tänkte jag på min andra hälft i Karlstad som skulle ha varit med. Det var en sån skön tur och det som fattades var en Springer i Spanien, en termosmugg fylld med kaffe i ryggan från Biltema och Sara så klart. I drömmen så spelar Jonas och Simon tv-spel.


Å, så fina..

Nix, nytta skall göras innan maten skall lagas. Så förbannade tråkigt att äta själv, har gått ner två kilo under dessa två månaderna min käraste har varit borta. Det är ju han som tjatar om maten i vanliga fall. Nu glömmer jag bort den och så istället blir det bara något lätt. Men idag får jag hitta på något.

Bredvid mig har jag två snarkande sötnosar, nöjda efter dagens aktiviteter!
Tjotjo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback