Dagen innan imorgon.

Det är idag och imorgon ska vi till grums och tävla. Vore snällt om ni ville hålla en tumme kanske.
På morgonen var jag bort till Hille och Anders och de små trollungarna. Jag och Hille tog en tur i skogen med vovvarna och barnen var också med. Det är allt bra sött med barn. Det är en jävla tur att nästan alla mina kompisar har barn så man kan låna från alla håll. För själv har jag ju fullt upp dygnet runt så det räcker med att låna än så länge. Sitter just nu och lyssnar på bra musik och funderar på hur mitt liv såg ut för 5 år sedan. 5 år är inte mycket om man tänker efter, fast ändå är det en hel del då det har hänt så mycket. Det lär ju hända en hel del de kommande 5 åren också så frågan är hur mitt liv ser ut då, om jag ens bor kvar?

Ibland mår man bäst av att inte fundera så mycket på hur det ska bli framöver, heller inte gräva i det som redan varit. Det är nog bäst att göra som jag gjort hittills, inte lyssna på vad alla säger utan bara göra det som känns rätt för dagen.
                                                   

                                   En sådan har jag garanterat om 5 år...

Just nu känns det kanon med en promenad, få rensa huvudet lite!

Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback