Fredag.

Betyder alltså att Jonas kommer hem idag! En efterlängtad medlem av familjen av bårde två och fyrbenta. Wilthon stod och tittade ut genom fönstret hur länge som helst sist jag körde honom till flyget. Lade hakan på fönsterbrädet och sedan stod han där och väntade på pappa, som kommer hem vid 7 ikväll!
Mys mys mys.
Innan dess ska jag och Anna till klubben och se till att alla små råttor är trötta tills ikväll så man kan se på Idol utan fyra ögon suktandes efter ögonkontakt.

Wilthon spårar, linan har fastnat och Sara sliter för att trassla ut den.


På med vovvekläder och iväg så det händer nått nån gång. Kan ju erkänna att det inte hänt sådär skitmycket för mig idag inte! Än så länge. Men jag har en hel del grejsaker som ska göras innan jag tillåter Lisbeth att hoppa ner i soffan under filten till Idol.

Hej då, ha en trevlig helg alla glada.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback