Golden springer i Grums, och Filipstad.

Det räcker så som förklaring kan jag tro. :)
Lördag hade vi kammat hem en pallplats lätt som en plätt om han bara fixat platsen. Han reagerade starkt på två hundar som rök ihop bakom oss så han kom ikapp mig och lade sig så snällt berdvid mig. De ska ju klara en sådan sak helt klart, men han har krånglat på platsen ett par gånger på träning och jag såg tendenserna när jag skulle lämna honom. Han låg stilla på platsen i Filipstad men då flippade han ur istället, lite för överladdad. Och resultatet blev en 5 placering och golden i hela Filipstad. Pinsamt värre. Jaja, han är ju bara barnet, ett mycket irriterande sådant då jag vet att han kan! Men båda dagarna fick vi fina ord från domarna. Något lugnare så kommer han bli en riktigt bra hund sa de, så jag får väl gå på det då!
Hej då.



Kommentarer
Postat av: Christine

Tack så mycke :) Det har varit kalasbra minst sagt.

Men vilken busig liten golden du har, det är bara till att träna vidare så kommer ni sopa varenda träningsplan snart!



Pusspuss

2009-09-22 @ 16:40:37
URL: http://stringofpearls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni har ju kul, det syns!

2009-09-25 @ 12:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback