Heldag i skogen med Anna och vovvarna!

Kalasbra dag idag. Var hemma och mixtrade lite i morse och vid kl 3 fick jag åka in till Hagfors för att köpa nya album till mina kort då de tydligen var 11x15. Sedan åkte jag till travbanan och inväntade Anna. Fika först så klart men sedan så lade vi ut spår åt alla vovvarna, fikade igen och sedan gick vi våra spår. Gick berydligt bättre än i måndags i varje fall. Han gick över en apport men det blåste så mycket så det är inte konstigt. Han har ju så klart fortfarande för högt tempo imellanåt men det är nog bara att gilla läget.
Under helgen blir det iväg till Sunne för att titta på jaktprov, för snart blir det licens!
Nu kallar bädden och jag somnar snart på stående fot.
Hejs, ittan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback