Jaha?

Den lätt tråkigaste dagen på länge. Vet att jag har en massa skolarbete som ska göras, ska in till Hagfors och fixa en del saker, men känner inte för att göra nått. Ska iväg till Karlstad, förmodligen i morgon, och stanna där tills fredag så slipper Jonas åka buss. Åker dit för att Farrax ska ha sin vaccination på torsdag för lillkillen fyller 1 år då! :)


De tre små grisarna..

Till helgen är det fullt upp med hund, hund och hund. Lördag är det funktionskontroll för F-kullen så Farrax och hans syskon ska visa vad de kan. Spännande, spännande.
Sedan på söndagen har Hagfors BK hyrt in en instruktör, så jag ska vara med utan hund. Jag valde det för jag känner att det kan vara skönt att bara få vara med och bara lyssna utan att ha med sin hormonstinna golden som ändå gör lite som han vill just nu. Det blir mycket för honom också.
Nu ska jag väl bita i det sura och göra något vettigt för nu har jag varit lat nog så länge..
Hejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback